Extra voordelen van ademtraining

12/12/2021
AirPhysio bestelling

Weinig mensen zijn zich ervan bewust dat ik geweldige inhoud voor u maak om door te bladeren of te lezen. Maar als ik geen verbluffende inhoud maak, kun je me vinden bij de plaatselijke Boxing Club. (Ik ben een bokser, maar ik laat liever mijn benen schoppen!

De bokssessie van gisteravond inspireerde me om deze blog te maken . Ik ben redelijk fit. Na slechts een paar ronden boksen realiseerde ik me dat ik het mis had . Ik had het gevoel alsof een onzichtbare Hulk zijn handen in mijn borst had gestopt en in mijn longen kneep Het voelde alsof een onzichtbare Hulk op mijn borst drukte en in mijn longen kneep. Het voelde alsof de onzichtbare Hulk zijn handen in mijn borst had gestoken en aan mijn longen zoog. Het was alsof een onzichtbare Hulk zijn handen in mijn borst en probeerde in mijn longen te knijpen. Ik voelde me niet ongeschikt, maar het was was een teken dat mijn ademhaling slecht was. Dit leidde ertoe dat ik verschillende slagen op mijn hoofd kreeg. Het was geen teken dat ik niet fit was, het was gewoon een gebrek aan controle over mijn ademhaling waardoor ik verschillende slagen op het hoofd kreeg. Het was geen teken van inactiviteit, maar eerder een indicatie van een gebrek aan controle over mijn ademhaling waardoor ik meerdere keren op mijn hoofd werd geslagen. Je kunt meer details op AirPhysio bestelling krijgen door bezoeken onze site.

Een longcapaciteit hebben die vergelijkbaar is met die van een walvis

U kunt de kracht en efficiëntie van uw spieren vergroten als u diep ademhaalt. Verhoogde longcapaciteit zal uw fysieke prestaties aanzienlijk verbeteren, en de efficiëntie van het ademen. Dit zal resulteren in een grotere absorptie van gas. Dit zal resulteren in een meer solide surfsessie.

Verhoging van uw cardiovasculaire kracht

Verhoogde cardio-kracht kan uw vermogen om onder druk te ademen verbeteren. Om goede prestaties in het water te behouden, is het belangrijk om de middenrifspier te versterken. Ademtraining kan de grootte van het diafragma veranderen. Dit helpt u uw ademhaling onder controle te houden als u gestrest bent.

Presteer beter en herstel sneller!

Bij ademhalingstraining draait alles om het beheersen van uw ademhaling. U kunt ook een constante hartslag ervaren. Het zenuwstelsel en het emotiecentrum kunnen worden bestuurd door het ritme van uw ademhaling en hartslag te regelen . Dit helpt stressgerelateerd energieverspilling te verminderen.

Door de ademhaling van je lichaam te trainen, kan het een genezing ervaren staat. Dit wordt bereikt door de frequentie van je ademhaling te verminderen tot 1-5 cycli per uur en je volledig ontspannen te voelen. Voor diepe genezing en verjonging kunnen parasympathische toestanden cruciaal zijn.

Het mentale spel

De fysieke veranderingen die plaatsvinden om de lucht voor langere tijd vast te houden, zijn niet de enige voordelen. De mentale kracht en het zelfvertrouwen verbeteren ook dramatisch, wat erg belangrijk is als het gaat om het omgaan met hold-downs, surf wipeouts en andere situaties waarin je naar het water wilt.

Stress verminderen

Het eerste wat je moet doen is je ademhaling aanpassen als je onder stress staat. Dit kan een negatief effect hebben op veel gebieden, waaronder hartslag en bioritme. Een hogere hartslag wordt geassocieerd met een hogere hersengolfactiviteit bij stress. Dit vermindert cognitieve processen en kan angst, onduidelijk denken, geheugenverlies of zelfs geheugen veroorzaken verlies. onvoorspelbaar gedrag, en een daaruit voortvloeiende daling van de hormoonhuishouding.

Om uw anaërobe drempel te verhogen, moet u deze eerst verhogen

Atletische prestaties worden grotendeels bepaald door de anaërobe drempel, dit is het vermogen om op een hoog niveau te presteren wanneer uw activiteitssnelheid toeneemt.

Hogere concentraties kooldioxide zijn mogelijk

Fysieke inspanning of mentale stress kan een verhoging van het kooldioxidegehalte veroorzaken, wat uw ademhaling onmiddellijk kan beïnvloeden. Dit kan leiden tot een toename van de zuurgraad van het bloed en spiermelkzuur.

Adem trainingscomponenten verhogen snel het kooldioxidegehalte in een korte tijd. Dit verbetert de stresstolerantie van het lichaam en zorgt ervoor dat het past zich aan.

Het lichaam kan het zuurstofgehalte verhogen

Als je bekwaam genoeg bent, zal de training je in staat stellen om een ​​verscheidenheid aan chemische processen te leren die de zuurstoftoevoer naar uw bloed verbeteren. Vergelijkbaar met EPO, het dopingmiddel dat Lance Armstrong nam.

Verbetering van de immuniteit

Ademtraining verbetert de oxygenatie en de werking van het immuunsysteem. Deze voordelen zijn vergelijkbaar met die van het heffen van gewichten. Hoewel training kunnen cellen tijdelijk verzwakken, ze passen zich snel aan.

Miller & Harris, 12 Pike St, New York, NY 10002, (541) 754-3010
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started